E.C.A-SEREL Yetkili Servisleri İstanbul’da Buluştu…
 

Yeşilköy Polat Renaissance Otel’de 08-11 Aralık 2017 tarihlerinde E.C.A - Serel Yetkili Servis Toplantısı gerçekleştirildi.  Yurt genelinde Yetkili Servislerimizin katılım sağladığı öz değerlendirme toplantısında 2017 yılı değerlendirmesi, 2018 yılı hedefleri, 5 yıllık stratejik planlar, hizmet ve sektörel değerlendirmeler yapıldı.

Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı Başkanı Sayın Gaye Akçen , Üretici ve Satış Şirketlerimizin Yetkilileri, Emar A.Ş. Genel Müdürü Ekrem Erkut ve tüm çalışanları ve yetkili servisleri bir araya gelerek, hem 2017 yılını değerlendirdi, hem de 2018 yılı için motivasyon sağladı. Toplantıda konuklara, E.C.A-Serel markalı ürünlerin üretim, satış ve pazarlamasını yapan Elginkan Topluluğu’nun “Daima Kalite ve Yıllarca Beraber” ilkelerine verdiği önem ve bakış açısı vurgulandı. Toplantı, ‘“İşimiz Hizmet, Gücümüz E.C.A” temasıyla gerçekleştirildi.

Toplantı kapsamında müşterilerimizin hizmetine sunulan E.C.A Mobil Hizmet uygulaması tanıtımı yapılarak, dijitalleşen dünyada geleceğimiz, Türkiye’de bir ilk olarak uygulanan E.C.A markalı armatürlerde 20 yıl garanti hakkında bilgiler sunuldu. Toplantımızın son kısmında müşteri memnuniyeti ve yetkili servis hizmetlerinin en önemli unsuru “iletişim” konusunda Prof. Dr. Üstün Dökmen’in paylaşımları ile müşteri beklentilerindeki değişimi ve müşterinin önemini içeren interaktif bir seminer düzenlenmiştir.

Yetkili servislerimiz ile de Topluluğumuzun “Yıllarca Beraber” ilkesi ile uzun yıllar birlikte çalışılmakta, bu kapsamda servislerimize teşekkürlerimizi sunularak 58 yetkili servisimize 10-20-30. yıl kıdem ödülleri takdim edilmiştir.

Toplantımızın Gala Yemeği öncesinde Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı Başkanımız Sayın Gaye Akçen Topluluğumuzun temel değerleri, kurucumuz Sayın Ekrem Elginkan’ın müşteri ve kaliteye verdiği önem, 2018 yılı hedeflerimizi hakkında bilgiler vererek, başarılarımızın devamı temennisinde bulundu.  Yetkili Servislerimizin tanıma takdir sistemi kapsamında müşteri memnuniyeti, hizmet kalitesi kriterleri ile belirlenen “Yılın Servisi, Yılın Bölge Servisi ve Yılın Başarılı Servis Teknisyeni” kategorilerinde başarılı servislerimiz belirlenmiş ve ödül töreni düzenlenmiştir.

-          Yılın Yetkili Servisi Ödülü, Çorlu Servisi Göksel Ergün’e Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı Başkanımız Sayın Gaye Akçen tarafından,

-          İstanbul, Ankara, İzmir Bölge Yılın Başarılı Servis Ödülleri, Zeytinburnu Servisi Ercan Küçükaraba, Konya Servisi İbrahim Tana, Alanya Servisi Fevzi Olgun’a Emar A.Ş. Genel Müdürü Ekrem Erkut tarafından,

-          Yılın Servis Teknisyeni Ödülü, Esenler Servisi Teknisyeni Serhat Doğan’a en kıdemli servislerimizden Kayseri Servisi Faruk Vural tarafından sunuldu.

Gala gecesinin devamında Yetkili Servislerimiz yoğun iş gündeminden uzaklaşıp Türk Sanat Müziği Sanatçısı Safiye Soyman ve partneri Faik Öztürk ile keyifli vakit geçirdiler.